Gamifikacija je koncept koji se koristi kako bi se elementi igre i zabave integrirali u ne-igračke kontekste, kao što su obrazovanje, poslovno okruženje i marketing. Osnovni principi gamifikacije uključuju natjecanje, suradnju, nagrade i bodovanje. Cilj gamifikacije je povećati angažman korisnika, motivirati ih i stvoriti lojalnost. Pojavila krajem 20. i početkom 21. stoljeća, njeno prvo široko prepoznavanje datira oko 2010. godine kada su tehnološke kompanije i edukatori počeli ozbiljno istraživati njene prednosti i mogućnosti primjene.
U Nobula Case Creator, gamifikacija je integrirana od samog početka, a koristi su mnogobrojne:
- Poboljšano korisničko iskustvo: Dodavanjem elemenata igre, aplikacija postaje zanimljivija korisnicima, potičući ih da je redovito koriste. Ovaj faktor privlači veći broj korisnika i čini ih lojalnijima.
- Poticanje kreativnosti i inovativnosti: Korisnici razvijaju kreativne strategije za rješavanje problema unutar aplikacije. Pri tome se potiče inovativno razmišljanje i razvoj novih pristupa
- Timski rad: Dodavanje elemenata natjecanja unutar timskog okruženja rezultira povećanom produktivnošću.
- Povećani angažman korisnika: Skupljanje bodova za točne odgovore, odbrojavanje, ukupan zbroj rezultata – sve su to elementi gamifikacije koji povećavaju učinak korisnika.
- Bolje zadržavanje informacija: Upotreba elemenata gamifikacije korisna je metoda za bolje i jednostavnije zadržavanje informacija.
Osim toga, gamifikacija ima i socijalnu dimenziju. Kroz natjecanja i društvene elemente, ova značajka povezuje zajednicu korisnika aplikacije. Ako želite saznati više o gamifikaciji u kontekstu edukacije o zdravlju, posjetite naš kviz o debljini.
Testirajte svoje znanje.